Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.
Datum: dinsdag 22 november 2016
Bron: Actueel Nieuws
AMSTERDAM - 22 november 2016. Het Amsterdamse onderzoeksbureau WUA lanceert vandaag officieel The Digital Excellence Challenge, een boek over digitale marketing en onderzoek met meer dan 84 pagina's strategie, aanpak, tactiek en inspiratie om digitaal te excelleren. De basis van dit praktijkboek wordt gevormd door 23 inspirerende interviews met 25 digitale professionals van onder anderen Vodafone, ING, CZ, ABN AMRO, Liander, DELA en ANWB.
Het boek is hardcopy via bol.com en Managementboek.nl verkrijgbaar; op de website van WUA is The Digital Excellence Challenge deze week nog gratis als ebook te downloaden (http://www.wuaglobal.com/nl/digital-excellence-challenge). Klaas Kroezen, oprichter en CEO van WUA:
"We zijn trots dat we dit boek vol digitale succesfactoren samen met de markt hebben gecreëerd. Met dit boek willen we anderen inspireren te leren van de gemeenschappelijke overtuigingen en de online aanpak van digitale winnaars om zo zelf te winnen en het verschil te maken in de digitale arena."
Over het boek
De geïnterviewde digitale professionals zijn allen verantwoordelijk voor de digitale domeinen van de organisaties die het volgens potentiële klanten in de WUA-onderzoeken als beste doen. Wat zijn belangrijke gezamenlijke uitdagingen en overeenkomsten? Met welke innovaties zijn ze bezig, welke rol speel klantonderzoek? Oftewel: Wat kunnen digitale marketeers, onderzoekers, strategen en beslissers van deze winnaars leren? Hoe zet je klantenpanels in, wat kun je doen met customer feedback, welke impact heeft agile werken op mentaliteit? Daarover gaat The Digital Excellence Challenge.
De toon is to-the-point, de besproken tactieken actionable; het boek is direct toe te passen in de digitale praktijk. De 2017 editie van het boek is op dit moment in de maak, de eerste interviews met het C-level management van digitaal winnende bedrijven zijn gehouden.
Digitale experts over The Digital Excellence Challenge
De eerste druk van het boek is voorgelegd aan een meerdere digitale experts en opinieleiders in de markt. Dit is wat zij over The Digital Excellence Challenge zeggen:
"The Digital Excellence Challenge is een must-read voor iedereen in de digitale industrie, het laat zien dat er een duidelijke business case is voor een laserfocus op je klant. Dit boek geeft inzicht in hoe bedrijven vanuit verschillende industrieën bezig zijn om hun online aanwezigheid te verbeteren."
Jorden Lentze, Conversion Industry Manager - Google
"Superleuk en inspirerend boek! Geweldig omdat het zo lekker praktisch is opgeschreven: gewoon zoals het gaat, staat het er. Zo zie je het niet vaak. Daarom vind ik het extra waardevol."
Hans Stommels, Insights & Customer Experience Manager - Achmea
"We zitten midden in de digitale transformatie van de samenleving en de economie. Willen organisaties succesvol zijn en blijven, dan zullen ze zelf ook die digitale transformatie moeten maken. WUA biedt met het Digital Excellence Program een goede meetlat voor die transformatie en laat in dit boek de digitale koplopers aan het woord. Een inspiratiebron voor alle digitale transformers!"
Marco Derksen, Oprichter - Marketingfacts.nl
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
https://www.managementboek.nl/boek/9789082607512/the-digital-excellence-challenge-matthijs-van-den-broek
https://www.bol.com/nl/p/the-digital-excellence-challenge/9200000069988843
http://www.wuaglobal.com/nl/digital-excellence-challenge