Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.

Persbericht verzenden

Persbericht

Actieve verkoop woning door buren

Datum: vrijdag 14 september 2012

Bron: Actueel Nieuws

14 september 2012 -
SON EN BREUGEL (NB) - Het nieuwe initiatief KiesuwBuren.nl is een actieve verkoopversneller voor de woningmarkt. In Nederland is Jansen de Jong de eerste KiesuwBuren projectpartner. Met KiesuwBuren.nl worden buurtbewoners enthousiaste ambassadeurs.
 
Het werkt als volgt. De verkoper en de makelaar registreren de woning op KiesuwBuren.nl. Vervolgens worden er automatisch 100 ambassadeurskaarten gedrukt en bezorgd bij de makelaar. Samen met de verkoper zorgt de makelaar voor de verspreiding in de straat / wijk.
 
Buurtbewoners kunnen zich met de gegevens van de ambassadeurskaart registreren op de website www.kiesuwburen.nl als ambassadeurs van de te verkopen woning en vervolgens kandidaat-kopers aanmelden. Deze kunnen ze werven in hun eigen sociale netwerk. Deze geregistreerde kandidaat-kopers worden, na toestemming, benaderd door de makelaar. Wanneer daadwerkelijk een van de aangedragen kandidaat-kopers tot aankoop overgaat verdient de ambassadeur € 500,--.
 
Voordeel voor iedereen
 
Deze innovatieve manier van verkoopondersteuning biedt een aantal grote voordelen. In de eerste plaats kan de verkoper actief meewerken aan de verkoop van zijn woning. Niet alleen buurtbewoners kunnen een ambassadeurskaart krijgen, ook familie, vrienden, kennissen en collegae kunnen ingeschakeld worden als ambassadeur. De makelaar kan zich met dit exclusieve concept onderscheiden van andere makelaars. Hij kan laten zien dat hij een stapje extra zet voor zijn klant. Bovendien krijgt hij een overzicht van serieuze kandidaat-kopers. Ambassadeurs, tot slot, maken niet alleen kans op € 500,-- maar hebben tevens invloed welke ‘buren’ bij hun in de wijk komen wonen. Buurtbewoners zijn goede ambassadeurs bij uitstek omdat ze als geen ander kunnen vertellen wat voor voordelen de wijk en de woning biedt.
 
Bijkomend feit is dat een woning dankzij KiesuwBuren.nl veel meer aandacht krijgt. Ook al wordt de kandidaat-koper niet aangedragen door de ambassadeur, deze extra aandacht komt de verkoopkansen van de woning ten goede. KiesuwBuren.nl zorgt ervoor dat zowel ‘fysieke’ sociale netwerken worden geactiveerd alsook de social media sites als Hyves, Facebook en Twitter.

Eerste online platform HelloContainer voor duurzame scheepvaart geïntroduceerd
Daar waar voorheen tussenpersonen nodig waren, kunnen exporteurs vanaf heden zélf het volledige..
4 jaar geleden via HelloContainer
Wereldpremière Marienklage Jan van Maanen 20 april
Op 20 april 2019 vindt in de Jaconikerk in Utrecht de wereldpremière plaats van de..
5 jaar geleden via Jan van Maanen
Mannelijke ondernemer kiest steeds vaker voor leaseauto
Steeds meer mannelijke ondernemers kiezen ervoor om een auto zakelijk te leasen in plaats van er..
6 jaar geleden via Leasescanner financial lease
Eerwraak in Nederland
Het afgelopen jaar zijn in Nederland ruim 500 meldingen gedaan van vermoedelijke eerwraak. Het..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Overval bij 80-jarige man
In de nacht van 14 op 15 april werd een 80-jarige alleenstaande man gewekt door twee inbrekers...
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Ernstig auto-ongeluk door keien op de weg
In de nacht van 23 op 24 juni raakte een 32-jarige vrouw ernstig gewond bij een ongeval op de..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Kosten per type graf – hoeveel betaal ik bij?
Met een uitvaartverzekering worden kosten gedekt die komen kijken bij een uitvaart. De hoogte van..
7 jaar geleden via Elkeuitvaartverzekeringvergelijken.nl
NUMA neemt Uitvaartverzorging Van Bruchem in Rossum over
Met ingang van 1 juni 2017 is Van Bruchem Uitvaartverzorging deel gaan uitmaken van NUMA..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Asociale rijgedrag zorgt bijna voor frontaal ongeluk door mobiel bellen
ANN - “Het scheelde echt een haartje”, zegt een gezin uit Nieuwegein. “Die man..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Nieuwe uitvaarttrends op de eerste Funeral Fair
Begrafenissen met koffietafels, crematies met koffie en cake achteraf, ze zijn nog altijd in de..
7 jaar geleden via Ikvergelijk.nu