Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.
Datum: zaterdag 6 juli 2013
Bron: Actueel Nieuws
Amsterdam, 30 maart 2013 - Sensation Amsterdam 2013 is uitverkocht. Op 6 juli wordt de Amsterdam ArenA wederom getransformeerd in een witte oase voor de wereldpremiere van de nieuwe show 'Into the Wild'. De 40.000 beschikbare tickets waren in zeer korte tijd uitverkocht, nadat de voorverkoop vanochtend om 10 uur van start ging. Met bezoekers vanuit 75 verschillende landen belooft het weer een onvergetelijke avond te worden.
Into the Wild
De nieuwste show staat in het teken van de jacht tussen man en vrouw. Het spel der verleiding begint in de prille avond en eindigt in het diepst van de nacht, wanneer dierlijk instinct de overhand neemt. Sensation belooft de fans de meest verleidelijke en intieme show tot nu toe. De Amsterdam ArenA wordt hiervoor omgetoverd in een witte oase. Om in het stadion een intieme sfeer te bouwen is een organische wereld gecreeerd: een jungle met futuristische avatars, in een ongekend en mindblowing decor.
Zowel nationale als internationale dj's treden op in de Amsterdam ArenA. Van eigen bodem staan Nicky Romero, Fedde Le Grand en het duo Sunnery James en Ryan Marciano achter de draaitafels. De Britten Nic Fanciulli en Mark Knight maken samen met Sensation icoon Mr. White de line-up compleet.
Sensation travel
Er zijn nog een paar travel arrangementen beschikbaar. Deze pakketten bestaan uit een of meerdere nachten in een hotel naar keuze, een Regular of Deluxe ticket en transport van en naar de ArenA. Bezoek www.sensation.com/travel voor een compleet overzicht.
Sensation & dance4life
Sensation zet het exclusieve partnership voort met dance4life, een organisatie die de verspreiding van hiv en aids wereldwijd bestrijdt. Van ieder ticket wordt 0,50 euro door de bezoeker en Sensation gedoneerd aan dance4life.
Over Sensation
Wat in 2000 begon als eenmalige happening in de Amsterdam ArenA, is inmiddels een internationaal fenomeen met edities in meer dan 20 landen. Sensation maakt telkens haar naam waar met thema's waarin het publiek betrokken wordt door middel van de witte dresscode. Het concept won awards voor 'best event of the year' in onder meer Nederland, Duitsland, Australie, Brazilie en Denemarken. Sensation gebruikt de positieve kracht van muziek en dans als een universele taal die miljoenen mensen met elkaar verbindt. Behalve muziek en dans draait Sensation om fashion, science (techniek en special effects) en purpose (zingeving). Als maatschappelijk partner steunt Sensation dance4life in de strijd tegen de verspreiding van HIV en aids. Zie ook: www.Sensation.com
Bron: Nieuwsbank