Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.
Datum: zondag 16 december 2012
Bron: Actueel Nieuws
John de Wolf is met zijn Ditzo-commercial doorgedrongen tot de finale van de Gouden Loeki 2012. Woensdagavond 20.30 uur wordt tijdens een liveshow de winnaar bekend gemaakt. Tot die tijd kan er per telefoon en sms gestemd worden.
Mister Feyenoord blijkt -soms tot zijn eigen verbazing- nog steeds razend populair. De commercial waarin hij in het AMC ligt met uitzicht op de Arena, werd na de eerste uitzending direct trending topic op Twitter. Op de Facebook pagina van De Wolf en die van Feyenoord hebben inmiddels vele duizenden fans hun steun betuigd.
In 1994 liet een John de Wolf fan zijn idool op zijn rug tatoeeren, waar De Wolf destijds persoonlijk zijn handtekening onder zette. Dat de fan nog steeds idolaat is van De Wolf, blijkt wel uit zijn overweging om de tatoeage aan te passen als De Wolf deze week de Gouden Loeki wint. Het toevoegen van het Gouden Loeki leeuwtje naast het portret van De Wolf zou de fan een van de meest toegewijde voetbalfans in de geschiedenis maken.
© Nieuwsbank
Nieuws, Actueel Nieuws, Vandaag Weer, Morgen, Verkeer filemeldingen, Ontdek Actueel Nieuws 030.nl, actueelnieuwsnederland.nl, Nieuwsm, Binnenland, Buitenland, Politiek, Economie, Sport, Televisie, Radio, Mobiel, Binnenland, Overzicht, Nieuwsarchief, Video & audio, Journaal, Politiek