Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.
Datum: dinsdag 22 maart 2016
Bron: Actueel Nieuws
De flessen van Flevosap hebben nieuwe etiketten. Inmiddels zijn de eerste partijen uitgerold in de retail en horeca. De nieuwe etiketten zijn onderdeel van een brede herpositionering, waarbij de elementen puur, vers en ambachtelijk centraal staan, zowel in het gerestylede beeld van de lachende appel als in de nieuwe pay-off: 'Het sap waar je de smaak ziet zitten'.
Flevosap is inmiddels uitgegroeid tot een premiummerk binnen het segment vruchtensappen. Het fruitsap wordt vooral gekocht door vrouwen die voor zichzelf of hun (klein)kinderen op zoek zijn naar een heerlijk sap dat smaakt zoals het versgeperste fruit zelf. Met de herpositionering, die wordt doorvertaald naar onder meer de website en andere communicatiekanalen, wordt Flevosap ook voor bredere doelgroepen relevant gemaakt. Eind april, uiterlijk half mei zijn alle smaken voorzien van het nieuwe etiket.
Centraal thema
Aan Flevosap worden geen smaak- en kleurstoffen toegevoegd, zodat alleen de pure appel, peer en ander fruit op ambachtelijke wijze wordt gebotteld en gedronken. Daarom laat de vernieuwde uitstraling nadrukkelijk het fruit voor zich spreken en zijn de broers Wyno en Roel, die de leiding over het familiebedrijf Vermeulen voeren, in de nieuwe communicatie regelmatig zichtbaar aanwezig.
Over Flevosap
Flevosap wordt verkocht in de smaken appel, appel-aardbei, appel-cassis, appel-citroen, appel-kers, appel-peer, appel-sinaasappel, peer, peer-cranberry, sinaasappel, en appel-peer-zwarte-bes, en diverse seizoens- en private-labelvarianten. Het magazine 100%NL riep Flevosap uit tot winnaar van de appelsaptest.