Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.

Persbericht verzenden

Persbericht

Vermist Maleisisch vliegtuig vloog niet de juiste route

Datum: maandag 17 maart 2014

Bron: Actueel Nieuws

Buitenland , 17 maart 2014 -

De vermissing van het Maleisisch vliegtuig moet wel een ‘false flag’ zijn. Daarvoor zijn meerdere argumenten aan te reiken. Om te beginnen blijkt uit een analyse van de commerciële radargegevens beschikbaar via de website www.flightradar24.com, dat de routegegevens naderhand aangepast zijn. Dat is uitermate verdacht en zou kunnen betekenen dat de hele wereld in het ootje genomen wordt. De vraag rijst dan natuurlijk onmiddellijk: “Waarom zou men de hele wereld op een verkeerd been willen zetten?” Daar kom ik later op terug, maar laten we eerst even naar de feiten kijken. Onderstaand Youtube filmpje geeft glashelder aan dat de routegegevens achteraf aangepast zijn. Er is ineens sprake van een sprong in de vlieghoogte en de originele route is gewoon gewijzigd. Op de orginele route is het vliegtuig al veel eerder verdwenen dan op de aangepaste route.

Wat echter veel opmerkelijker is, is dat wanneer een vliegtuig ongeïdentificeerd rondvliegt, militaire waarschuwingssystemen meteen geactiveerd zouden moeten worden. Anders gezegd; als een vliegtuig zijn Aircraft and Communications Addressing and Reporting System (ACARS) of transponder uitzet, zien militaire waarschuwingssystemen een ongeïdentificeerd object op hun radarsystemen. Dit resulteert doorgaans in onmiddellijke respons. Dat dit nu niet gebeurd is, is op zich alopmerkelijk te noemen. Normaliter reageert een luchtmacht onmiddellijk. Dat doen ze niet alleen in oorlogssituaties, nee daar zijn ze full time op ingesteld. Zelfs in Nederland komt het regelmatig voor dat F16′s de lucht ingaan als onbekende vliegtuigen het luchtruim binnentreden. Dit is niet alleen in Nederland of Westerse landen het geval. Ook in landen als Maleisië bestaan dit soort systemen. Dat dit nergens in de Main Stream Media aangekaard wordt is meer dan verdacht. Het klopt simpelweg niet. Nu zou u kunnen denken: “Maar misschien hebben ze het vliegtuig gewoon niet gezien, de piloot had toch zijn transponder uitgezet?“. In mijn vorige artikel hierover heb ik al uitgelegd dat dit niets met elkaar te maken heeft. Althans, het heeft in zoverre met elkaar te maken, dat wanneer de transponder of het ACARS uit staat, een luchtmacht onmiddellijk aanleiding heeft om het ongeïdentificeerd vliegtuig te benaderen en te begeleiden.

Dan de vraag ”Waarom zou men de hele wereld op een verkeerd been willen zetten?” Daar zijn natuurlijk meerdere redenen voor te bedenken. Allereerst kan men weer aanleidingen zoeken om de controle en veiligheid op luchthavens op te schroeven. In mijn vorige artikel noemde ik al dat we hier mogelijk met een aanslag te maken zouden kunnen hebben, omdat er aan boord van het vliegtuig enkele engineers zaten die iets te maken zouden hebben met de encryptie van een nieuw in te voeren wereldwijd monetair systeem. Nu gaan er geluiden op dat aan boord van de vlucht mogelijk patenthouders van deze encryptietechnologie zaten. Het betreft dan een technologie waarvan 5 aandeelhouders zouden bestaan:

  1. Peidong Wang, Suzhou, China, (20%)
  2. Zhijun Chen, Suzhou, China, (20%)
  3. Zhihong Cheng, Suzhou, China, (20%)
  4. Li Ying, Suzhou, China, (20%)
  5. Freescale Semiconductor (20%)

Als 4 patenthouders om het leven komen gaan de resterende aandelen naar de vijfde patenthouder. Dat zou betekenen dat, als het gerucht klopt dat de eerste 4 patenthouders aan boord van vlucht MH370 zouden zitten, het gehele patent in handen komt van Freescale Semiconductor. Laat Freescale Semiconductor nu net via de firma Blackstone in bezit zijn van Jacob the Rothschild. Zegt die naam u niets? Ach, de familie The Rothschild is een van de families die achter de schermen praktische het gehele wereldwijde bancaire systeem bezitten. Zij kunnen oorlogen aan beide zijden financieren en landen maken en breken met hun schuldensystemen. Het klinkt allemaal weer als een groot complot. En dan moet u snel uw vingers in uw oren doen. Het blijft toch plezieriger om het Main Stream nieuws gewoon te geloven.

De vraag is natuurlijk of inderdaad zo eenvoudig gesteld kan worden dat een paar patenthouders aan boord van 1 vliegtuig zouden zitten. Allereerst lijkt het mij dat mensen die met dergelijke zaken bezig zijn niet de patenten op naam van een persoon zetten, maar eerder op naam van een bedrijf met meerdere aandeelhouders. En stel dat het waar zou zijn, dan is het op zijn minst hoogst onverstandig te noemen om gezamenlijk op 1 vlucht te reizen. We zullen zien of er een kern van waarheid achter dit gerucht zit. Dat kan alleen bewezen worden met passagiersgegevens. Wat blijft staan is dat het opvallend is dat de luchtmacht niet ingegrepen heeft en dat de vluchtgegevens achteraf aangepast zijn.

15-03-2014

Als je de krantenberichten moet geloven is de Malysische vlucht MH370 gekaapt. De transponder van de Boeing 777 zou zijn uitgezet. De Main Stream Media proberen hier een fabeltje te verkopen uit het vliegtuigtijdperk van de tweede wereldoorlog. [CitaatTelegraaf.nl] De Boeing 777 van Malaysia airlines is gekaapt. Dat meldt een Maleisische functionaris aan het Amerikaanse persbueau AP. De functionaris zegt dat er geen twijfel meer is over dat vlucht MH370 is gekaapt. De functionaris wil anoniem blijven omdat de persoon niet met de pers mag praten. En gelukkig is ‘de waarheid‘ van de krant ook ‘de waarheid‘ tussen de oren van de gemiddelde Nederlander. Dat slaapt zo lekker door; weet u wel. Als een hoge functionaris iets roeptoetert, maar anoniem wil blijven, moet u niet denken “hier klopt iets niet“. Of toch?

Ik zal u uitleggen waarom het verhaal uit de Telegraaf wel een fabeltje moet zijn. Daarvoor eerst nog even een citaat uit het Telegraaf-bericht: De vermiste Boeing van Malaysia Airlines is vrijwel zeker door een bewuste actie van de koers afgeweken. Even daarvoor zijn de communicatie-apparatuur en de transponder van vlucht MH370afgezet. En verderdop [citaat] Het toestel vloog eerst de geplande route naar het noordoosten en keerde na ongeveer een uur terug. Boven de westkust van Maleisië maakte het vliegtuig een bocht naar het noordwesten. Waar het toestel zich bevond op het moment dat de laatste signalen doorkwamen, is niet precies duidelijk. Met deze omschrijving wordt de indruk gewekt dat een vliegtuig alleen zichtbaar is op een radar op het moment dat een vliegtuig een transponder aan heeft staan. Dat zou een fantastische ontwikkeling zijn. Dit zou namelijk betekenen dat de hele stealth technologie die ooit bedacht is om vliegtuigen onzichtbaar voor radars te maken, overbodig is geworden. Je zet gewoon de transponder uit. Een vliegtuig wordt gezien op de radar doordat de radargolven weerkaatsen tegen het vliegtuig. Deze radars staan wereldwijd opgesteld. Dit heeft dus niets, maar dan ook niets te maken met een transpondersignaal. Een transponder maakt het mogelijk voor luchtverkeersleiding om een vliegtuig te tracken en het verkeer in goede banen te leiden, maar militaire radarsystemen zien elke beweging van elk object in de lucht wereldwijd. Dit wordt nog eens extra ondersteund door satellietinformatie. Het enige effect van het uitzetten van de transponder voor militaire radar systemen is dat ze een ongeïdentificeerd vliegtuig op de radar zien. De burgerluchtverkeersleiding is het signaal wel kwijt.

We kunnen dus wel met zekerheid stellen dat het kapingsverhaal een ‘broodje aap’ verhaal is. Er is iets heel anders aan de hand. Volgens Leuren Moret (wetenschapper en expert in HAARP technologie en milieuoorlogsvoering) is het vliegtuig uit de lucht gehaald met een directed energy weapon. Bekijk hier het uitgebreide interview met Leuren Moret. Opvallend mag worden genoemd dat er nogal wat belangrijke mensen aan boord van het vliegtuig zaten. Volgens persbureau Reuters zou het gaan om experts op gebied van chiptechnologie uit Tianjin en Kuala Lumpur. Er gaan echter geluiden op dat het encrypting-engineers betreft (zie hier voor meer info over die encrypting) die zich bezig hielden met het invoeren van een van de petro-dollar onafhankelijk nieuw wereldwijd geldsysteem, dat geïnitieerd zou worden vanuit de BRICS landen. Als dit klopt, dan werpt dat een heel ander licht op de zaak. Dan zou het dus gaan om een aanslag en is het vliegtuig simpelweg verdwenen. De hele media-soap en veronderstelling van een kaping is dan slechts afleiding. Voelt de heersende cabal zich inderdaad bedreigd door een ‘global financial reset’? (meer info over de global resethier)

Bron: Martin Vrijland
Filmbron: DAHBOO77


Eerste online platform HelloContainer voor duurzame scheepvaart geïntroduceerd
Daar waar voorheen tussenpersonen nodig waren, kunnen exporteurs vanaf heden zélf het volledige..
4 jaar geleden via HelloContainer
Wereldpremière Marienklage Jan van Maanen 20 april
Op 20 april 2019 vindt in de Jaconikerk in Utrecht de wereldpremière plaats van de..
5 jaar geleden via Jan van Maanen
Mannelijke ondernemer kiest steeds vaker voor leaseauto
Steeds meer mannelijke ondernemers kiezen ervoor om een auto zakelijk te leasen in plaats van er..
6 jaar geleden via Leasescanner financial lease
Eerwraak in Nederland
Het afgelopen jaar zijn in Nederland ruim 500 meldingen gedaan van vermoedelijke eerwraak. Het..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Overval bij 80-jarige man
In de nacht van 14 op 15 april werd een 80-jarige alleenstaande man gewekt door twee inbrekers...
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Ernstig auto-ongeluk door keien op de weg
In de nacht van 23 op 24 juni raakte een 32-jarige vrouw ernstig gewond bij een ongeval op de..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Kosten per type graf – hoeveel betaal ik bij?
Met een uitvaartverzekering worden kosten gedekt die komen kijken bij een uitvaart. De hoogte van..
7 jaar geleden via Elkeuitvaartverzekeringvergelijken.nl
NUMA neemt Uitvaartverzorging Van Bruchem in Rossum over
Met ingang van 1 juni 2017 is Van Bruchem Uitvaartverzorging deel gaan uitmaken van NUMA..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Asociale rijgedrag zorgt bijna voor frontaal ongeluk door mobiel bellen
ANN - “Het scheelde echt een haartje”, zegt een gezin uit Nieuwegein. “Die man..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Nieuwe uitvaarttrends op de eerste Funeral Fair
Begrafenissen met koffietafels, crematies met koffie en cake achteraf, ze zijn nog altijd in de..
7 jaar geleden via Ikvergelijk.nu