Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.
Datum: vrijdag 10 oktober 2014
Bron: Actueel Nieuws
Naar jaren lang trouwe klant te zijn geweest bij Online besloten wij om een alles in 1 pakket aan te schaffen, echter niet bij Online maar bij Ziggo. Aangezien wij daar een mooi pakket naar onze wensen kon krijgen.
Ook zou door Ziggo de overstap service geregeld worden, dit is handig want dan hoef je daar zelf niet aan te denken. Dus de beëindiging van het abonnement bij Online zou geen probleem zijn. Aldus zijn we per eind mei opgestapt naar Ziggo met de gedachte dat alles geregeld zou zijn.
Helaas kwamen we rachter in de maand augustus dat ons Online abonnement nog niet stop was gezet, maar een telefoontje naar Ziggo leerde ons dat zij wel degelijk Online op de hoogte had gebracht, en dit per mail zouden hebben gedaan. Wij hebben Ziggo laten bellen met Online en zij gaven toe dat het inderdaad was doorgeven. Ze zouden ons netjes bellen en het geld terug storten.
In september gebeurde helaas toch weer hetzelfde en weer werd er ook door Online €24.95 van mijn rekening afgehaald. Dus wij weer aan de bel met Ziggo en wederom hetzelfde verhaal “wij hebben het netjes via de mail opgezegd en ook de bevestiging hiervan ontvangen. Wij laten Online contact met u opnemen." Waarna wij vervolgens niets meer hoorden.
En ja hoor, op 9 oktober 2014, wat schetst mijn verbazing … er is weer een bedrag van €24.95 door Online van mijn rekening afgehaald. Nu zijn wij in het bezit van inderdaad u raad het al het opzeg-mailtje waar alles om draait en waarvan Online steeds weer zegt ja inderdaad er is een fout gemaakt wij hebben het wel ontvangen. Ondertussen 125,- euro verder en nog geen enkele telefoontje van Online, wat ons wel beloofd was en wij zitten nog steeds vast aan Online!
Met vriendelijke groet M. van Dijk