Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.

Persbericht verzenden

Persbericht

Opzegging Online belemmerd door slechte communicatie

Datum: vrijdag 10 oktober 2014

Bron: Actueel Nieuws

Nederland , 10 oktober 2014 -

Naar jaren lang trouwe klant te zijn geweest bij Online besloten wij om een alles in 1 pakket aan te schaffen, echter niet bij Online maar bij Ziggo. Aangezien wij daar een mooi pakket naar onze wensen kon krijgen.

Ook zou door Ziggo de overstap service geregeld worden, dit is handig want dan hoef je daar zelf niet aan te denken. Dus de beëindiging van het abonnement bij Online zou geen probleem zijn. Aldus zijn we per eind mei opgestapt naar Ziggo met de gedachte dat alles geregeld zou zijn.

Helaas kwamen we rachter in de maand augustus dat ons Online abonnement nog niet stop was gezet, maar een telefoontje naar Ziggo leerde ons dat zij wel degelijk Online op de hoogte had gebracht, en dit per mail zouden hebben gedaan. Wij hebben Ziggo laten bellen met Online en zij gaven toe dat het inderdaad was doorgeven. Ze zouden ons netjes bellen en het geld terug storten.

In september gebeurde helaas toch weer hetzelfde en weer werd er ook door Online €24.95 van mijn rekening afgehaald. Dus wij weer aan de bel met Ziggo en wederom hetzelfde verhaal “wij hebben het netjes via de mail opgezegd en ook de bevestiging hiervan ontvangen. Wij laten Online contact met u opnemen." Waarna wij vervolgens niets meer hoorden.

En ja hoor, op 9 oktober 2014, wat schetst mijn verbazing … er is weer een bedrag van €24.95 door Online van mijn rekening afgehaald. Nu zijn wij in het bezit van inderdaad u raad het al het opzeg-mailtje waar alles om draait en waarvan Online steeds weer zegt ja inderdaad er is een fout gemaakt wij hebben het wel ontvangen. Ondertussen 125,- euro verder en nog geen enkele telefoontje van Online, wat ons wel beloofd was en wij zitten nog steeds vast aan Online!

Met vriendelijke groet M. van Dijk


Eerste online platform HelloContainer voor duurzame scheepvaart geïntroduceerd
Daar waar voorheen tussenpersonen nodig waren, kunnen exporteurs vanaf heden zélf het volledige..
4 jaar geleden via HelloContainer
Wereldpremière Marienklage Jan van Maanen 20 april
Op 20 april 2019 vindt in de Jaconikerk in Utrecht de wereldpremière plaats van de..
5 jaar geleden via Jan van Maanen
Mannelijke ondernemer kiest steeds vaker voor leaseauto
Steeds meer mannelijke ondernemers kiezen ervoor om een auto zakelijk te leasen in plaats van er..
6 jaar geleden via Leasescanner financial lease
Eerwraak in Nederland
Het afgelopen jaar zijn in Nederland ruim 500 meldingen gedaan van vermoedelijke eerwraak. Het..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Overval bij 80-jarige man
In de nacht van 14 op 15 april werd een 80-jarige alleenstaande man gewekt door twee inbrekers...
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Ernstig auto-ongeluk door keien op de weg
In de nacht van 23 op 24 juni raakte een 32-jarige vrouw ernstig gewond bij een ongeval op de..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Kosten per type graf – hoeveel betaal ik bij?
Met een uitvaartverzekering worden kosten gedekt die komen kijken bij een uitvaart. De hoogte van..
7 jaar geleden via Elkeuitvaartverzekeringvergelijken.nl
NUMA neemt Uitvaartverzorging Van Bruchem in Rossum over
Met ingang van 1 juni 2017 is Van Bruchem Uitvaartverzorging deel gaan uitmaken van NUMA..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Asociale rijgedrag zorgt bijna voor frontaal ongeluk door mobiel bellen
ANN - “Het scheelde echt een haartje”, zegt een gezin uit Nieuwegein. “Die man..
7 jaar geleden via Actueel Nieuws
Nieuwe uitvaarttrends op de eerste Funeral Fair
Begrafenissen met koffietafels, crematies met koffie en cake achteraf, ze zijn nog altijd in de..
7 jaar geleden via Ikvergelijk.nu