Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.
Datum: zondag 9 februari 2014
Bron: Actueel Nieuws
Wat een vreselijk bedrijf is dat Vodafone zeg. Ze beloven je gouden bergen maar dat is alleen maar schijn en aan het lijntje houden. Ik zit nu al meer als een jaar met een Galaxy s3 die het niet goed doet. 3X weg geweest voor een reparatie en nog steeds doet hij het niet goed. Ik zou een nieuw toestel krijgen beloofde ze mij meer dan eens maar nu blijkt dat de reparatieteller op nul staat vanwege een nieuw moederbord en dit zien ze als een nieuw toestel......DUS......Weer eerst 3x opsturen voor dat Vodafone wat voor mij kan doen.
En ze hopen natuurlijk zo de garantie te omzeilen. Samsung Nederland gaat een stuk beter met zijn klanten om en zegt dat ik hoe dan ook recht heb op een ander toestel. Zie dus geen andere oplossing als Vodafone te passeren en rechtstreeks met Samsung zaken te doen. Belachelijk dat dit zo moet aangezien ik een contract aan ging met Vodafone en niet met Samsung. Maar Vodafone bewijst maar weer dat ze schijt hebben aan hun klanten en dat het puur alleen om geld gaat. Ik heb geen verzekering afgesloten dus verdienen ze niks aan mij en leveren ze dus ook GEEN service.
Behalve dat het personeel weinig kennis van zaken heeft zijn ze ook nog is zeer onbeleefd en vertellen je een hoop onzin om je maar zoet te houden. Ik raad niemand aan Vodafone als provider te nemen of je moet er op kikken een hoop geld te betalen zonder service te krijgen en zo een waardeloos bedrijf bestaansrecht te geven. Ik ben hier weg zodra ik kan en kom zeker nooit meer terug!!!!
Bron: mariska souverein - Facebook