Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.
Datum: dinsdag 24 september 2013
Bron: Actueel Nieuws
Aansluitend op mijn vorige artikel wil ik even stukje geschiedenis aankaarten. Wat velen niet of nauwelijks meer weten is namelijk dat er in 1945 in New York een B-25 bommenwerper in het Empire State gebouw vloog. Dat gebouw is niet binnen no-time ingestort in tegenstelling tot de Twin Towers op 9/11. Hoe kan dat eigenlijk? Is de ontbrandingstemperatuur van kerosine omhoog gegaan sindsdien? Is er een sprake geweest van een ander mengsel? Werden er toen simpelere motoren gebruikt of was het vliegtuig misschien minder gevuld met kerosine? Wist u dat dit gebouw nooit ingestort is?
Op zaterdag 28 juli, 1945 vloog luitenant-kolonel William Franklin Smith Jr zijn B-25 Mitchell bommenwerper op een routine personeel-transportmissie van Bedford Army Air Field naar de luchthaven van Newark. Smith vroeg goedkeuring om te landen, maar had zeer slecht zicht als gevolg van dichte mist. Gedesoriënteerd door de mist draaide hij naar rechts in plaats van links na het passeren van het Chrysler gebouw.
Om 9:40 uur sloeg het vliegtuig in aan noordzijde van het Empire State gebouw, tussen de 78ste en 80ste verdieping. Het sloeg een gat van 5,5 bij 6,1 meter ter hoogte van de kantoren van de National Catholic Welfare Council. Een motor schoot door langs de zijkant en vloog tot op het dak van een nabijgelegen gebouw, waar het een brand startte en een penthouse vernietigde. De andere motor en een deel van het landingsgestel kelderden in de liftschacht. De brand die daarop volgde werd binnen 40 minuten geblust.
Veertien mensen werden gedood: Smith, de twee anderen aan boord van de bommenwerper (Staff Sergeant Christopher Domitrovich en Albert Perna, stuurman van de marineluchtvaart, een meeliftende marinemedewerker en elf mensen in het gebouw. Lift exploitant Betty Lou Oliver. werd gewond. Redders besloten om haar te vervoeren in een lift waarvan ze niet wisten dat de kabels verzwakt waren. Ze overleefde een duik van 75 etages. Dit staat nog steeds in het Guinness World Record voor de grootste val met een lift ooit overleefd.
Ondanks de schade en het verlies van 14 levens ging het gebouw voor de meeste verdiepingen de volgende maandag gewoon weer open.
Natuurlijk is een B25 bommenwerper iets kleiner dan een Boeing 767, maar het gaat er vooral om dat de brand niet heeft geleid tot het instorten van het gebouw. Daarbij komt dat na het incident de bouwspecificaties dusdanig zijn aangepast dat gebouwen tegen het inslaan van een vliegtuig bestendig zijn. Overigens is ook belangrijk om te weten dat de smelttemperatuur van staal nooit gehaald wordt bij een brand als gevolg van kerosine of welke andere brand dan ook. Dit maakt het puur op basis van natuurkundige feiten simpelweg onmogelijk dat de Twin Towers ingestort zijn als gevolg van de vliegtuiginslagen.
En het feit dat gebouw 7 - het gebouw waar geen enkel vliegtuig insloeg - instortte, is al helemaal onverklaarbaar.
Voor een volledig beeld van de misstanden aangaande dit wereldschokkende gebeuren op 9/11 plaats ik toch nog maar eens even de samenvatting van David Icke hieronder, want er klopt nog veel meer niet aan alles wat er die dag gebeurde. De reden dat ik het onderwerp nog maar eens aankaart is te vinden in het feit dat ik niet kan begrijpen dat mensen zich zo de ogen dicht laten smeren door alles wat de media verkoopt als zijnde de waarheid. Mijn wens is dan ook dat iedereen die in gaat zien dat aan 9/11 een luchtje zit, ook andere onderwerpen in de media kritischer gaat bekijken en de Main Stream Media eens iets meer gaat wantrouwen. I rest my case.
Bron: Martin Vrijland