Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.

Persbericht verzenden

Persbericht

Archie Europe, CRM Customer Service

Datum: dinsdag 23 oktober 2012

Bron: Actueel Nieuws

23 oktober 2012 -

Customer service is de frontlinie als het gaat om externe communicatie met klanten. Vragen over producten of diensten, klachten en administratieve problemen komen veelal als eerste bij deze afdeling terecht.

PURMEREND (NB) - Dit kan via diverse kanalen als social media, de telefoon of via email en geschreven correspondentie gebeuren. Bij de behandeling van een vraag is het van belang dat alle informatie overzichtelijk bij elkaar staat. Collega's weten daardoor de inhoud van een probleem, zodat ze het eenvoudig over kunnen nemen of door kunnen sturen naar een tweedelijns afdeling. Tevens is een sterke analysetool van de vragen nodig om te zien waar de pijnpunten zitten en welke calls extra aandacht nodig hebben. Met deze tool krijg je ook een overzicht van "de drukke dagen" zodat de bezetting hier op aangepast kan worden.

Integratie met Outlook

De Customer Service module van het CRM systeem Archie heeft dat allemaal in zich en nog veel meer. Via de telefoonkoppeling bijvoorbeeld komt de klant direct in beeld en kan er, met één druk op de knop, een call worden aangemaakt. Door de volledige integratie met Outlook wordt er snel gecommuniceerd en vindt een automatische bevestiging plaats met het callnummer en de inhoud van de vraag. Mocht het om een nieuw contactpersoon gaan dan wordt deze direct in de database opgeslagen en alle correspondentie en andere contactmomenten worden hieraan gekoppeld.

Om de voortgang in de gaten te houden kunnen activiteiten aangemaakt worden die gelinkt zijn met de call.

Oplossingen en rapportage

Standaard oplossingen worden automatisch weergegeven; Als een vraag of probleem eerder is uitgezocht dan komen automatisch de eerdere oplossingen en de acties die ondernomen zijn in beeld.

Rapportage van de calls is mogelijk via lijsten of een export naar Excel. Handig voor de sales bijvoorbeeld om mee te nemen op periodiek klantbezoek.

Efficiënt

Met de Customer Service module van Archie CRM kan er efficiënt en via korte lijnen aan de communicatie richting klanten gewerkt worden. Of deze informatie nu telefonisch of via de social media binnenkomt. De volledige integratie met Outlook en Archie CRM zorgt ervoor dat alles overzichtelijk bij de juiste contactpersonen en bedrijven staat.

Mocht u meer informatie willen hebben over deze module dan kunt u altijd een live webinar aanvragen of contact opnemen met de afdeling sales.


Eerste online platform HelloContainer voor duurzame scheepvaart geïntroduceerd
Daar waar voorheen tussenpersonen nodig waren, kunnen exporteurs vanaf heden zélf het volledige..
3 jaar geleden via HelloContainer
Wereldpremière Marienklage Jan van Maanen 20 april
Op 20 april 2019 vindt in de Jaconikerk in Utrecht de wereldpremière plaats van de..
5 jaar geleden via Jan van Maanen
Mannelijke ondernemer kiest steeds vaker voor leaseauto
Steeds meer mannelijke ondernemers kiezen ervoor om een auto zakelijk te leasen in plaats van er..
5 jaar geleden via Leasescanner financial lease
Eerwraak in Nederland
Het afgelopen jaar zijn in Nederland ruim 500 meldingen gedaan van vermoedelijke eerwraak. Het..
6 jaar geleden via Actueel Nieuws
Overval bij 80-jarige man
In de nacht van 14 op 15 april werd een 80-jarige alleenstaande man gewekt door twee inbrekers...
6 jaar geleden via Actueel Nieuws
Ernstig auto-ongeluk door keien op de weg
In de nacht van 23 op 24 juni raakte een 32-jarige vrouw ernstig gewond bij een ongeval op de..
6 jaar geleden via Actueel Nieuws
Kosten per type graf – hoeveel betaal ik bij?
Met een uitvaartverzekering worden kosten gedekt die komen kijken bij een uitvaart. De hoogte van..
6 jaar geleden via Elkeuitvaartverzekeringvergelijken.nl
NUMA neemt Uitvaartverzorging Van Bruchem in Rossum over
Met ingang van 1 juni 2017 is Van Bruchem Uitvaartverzorging deel gaan uitmaken van NUMA..
6 jaar geleden via Actueel Nieuws
Asociale rijgedrag zorgt bijna voor frontaal ongeluk door mobiel bellen
ANN - “Het scheelde echt een haartje”, zegt een gezin uit Nieuwegein. “Die man..
6 jaar geleden via Actueel Nieuws
Nieuwe uitvaarttrends op de eerste Funeral Fair
Begrafenissen met koffietafels, crematies met koffie en cake achteraf, ze zijn nog altijd in de..
6 jaar geleden via Ikvergelijk.nu